Result PTK telahpun keluar. After being informed by Alia, I gave it a go to check the result.
Alhamdulillah, praise be to Allah the All Mighty. I have passed (although no colours could be seen flying here hehe) with the result (cukup makan).
Thank you Allah.
Aku bersyukur yang amat. Tak sia-sia study sambil melalak-lalak kat Old Town White Coffee, rumah Akmal, study on the phone dengan Cindy, ditambah dengan pernyataan-pernyataan sendiri yang membuatkan kawan-kawan rasa panik (hehe), maka selesai sudah satu bab dalam arena menjadi kuli. Hehehhee...insha Allah kalau ada peluang akan mengambil PTK tiga untuk patplohlapan pulak. Ameeennn... :D
6 comments:
congrats niha :) glad that you passed.
takde nak takut-takut, cuak-cuak malam sebelum anta assignment kan?
kak mala : kudos to you too for helping us yg tengah menggelupur time tu. hihihiiii :D
niha, you and I owe mala some cakes -.-"
deham : hah, that velvet cake tu kan? kita kongsila beli. one piece je pun kan. heheheheeee...amacam? *keji*
congratssss
akmal : thanx...congrats to you tooooo :D
Post a Comment