Just sent Amna off with her Cik Ana. Brought Amna to the office this morning, she wasn't well, a bit heaty. So while I was busy getting done with the meeting minutes, I let Amna scoot around freely in my room, gave her a pencil and a used paper.
Well as expected, my work is not done. I was too busy snapping her picture hahahaha~

6 comments:
Hehehe.. Takot org ckp amna boy ke niha..sgt best la dpt bwk anak g office.. Jeles.. U have u own room ek.. Best nye.....
A'ah. Penat jawab haha..
Alhamdulillah ada bilik sendiri bila tukar division ni. Dulu satu bilik share 3 org hehe.. bawak sekerat hari je sebab petang ada meeting.
kecik-kecik dah belajar cara nak keje ke amna....hehe
suka tengok gambar yang ataih kerusi tu.....besar sudah amna....bulan ni kan amna setahun.....
awal bulan feb Aini. kejap je setahun. heheheh~ susu tetap kena pump walaupun dia tengah reverse cycle. luak 2 botol je sehari :(
owh....amna sekarang minum berapa Oz sehari...takpe yang penting masih minum susu ibu...nanti rambut panjang boleh ikat tocang pulak:)
kat nursery dalam 4-9oz, bergantung pada mood dia. kat rumah gayut kat ibu je hehehehh~
Post a Comment