1. Anak OKU terabai disangka mayat.
Tak boleh nak digest okeh cerita ni! Whatever it is, I reserve my comments on this matter sebab nak elakkan fitnah.
2. Kereta dilarikan perompak - termasuk anak 9 tahun dan 3 bulan di hadapan rumah pengasuh.
Lesson: JANGAN tinggal anak dalam kereta. Enjin hidup ke enjin mati ke angkut je lah semua. Hence I bought TWO soft-structured carrier untuk angkut kesemua anak-anak dari dan ke kereta. Anak dah boleh berjalan sila pimpin ye. Although they came back safely, still, mishaps are about to happen anytime. Be EXTRA careful.
----------
3. My pumping schedule :D
Keep pumping religiously y'all! No pain no gain. But since A LOT of effort done in making sure the stock is sufficient, I treat EBM like gold. So you can see the stock is 740oz already. Wayyyyy better than those days where my stock was around 400oz in the 4th month.
Do your own schedule. Lain orang lain schedule ye. Now I stick to pumping 2-hourly. Power pumping works too ;)

2 comments:
boleh mintak soft copy..?? ngehehehe.... ;p
rajin niha... dari dulu smpai skang..dari manual handle ebm smpai la ke pumping schedule...
kagum...
ms sy dulu schedule dlm otak je la... smpai time ngepam terus amik pump...~
bagi email ye. nanti saya emailkan.
ni mmg kena letak sebab nak balik kampung nanti print n still pump everyday as usual heehehhe~
plus, suka keep track berapa oz - self satisfaction katanya haha
Post a Comment