To tell you guys the truth, my husband once in a while visits this blog, if there's any updates. So, he asked me "Apesal tak update gambar-gambar kita ambik kat airport haritu?". Jeng jeng jenggg....gila glemer rupanya husband saya ni. That was due to he kind of boasted he looks good in those pictures. Sila berhenti perasan ye Abang. Rakan-rakan, jangan puji sangat husband saya ni, karang dia berlagak. Hahahahhaah~
That day, I woke up at 3am because had to send him to LCCT. Puas dah kejut dia ni tapi Ya Rabbiiiii~ Nak mengamuk pun ada. Boleh dia tidur balik lepas kita kejut? Orang dah siap mandi bagai takut tak sempat ambik kereta kat rumah P8, dia siap boleh bargain lagi "Pukul 4.30 la kita pegi..." sambil mata terpejam. Paksa punya paksa bangun, akhirnya dia akur je la sebelum saya jadi naga.
Sampai kat rumah P8, nak print boarding pass tak boleh. Pukul 4.30 bertolak ke LCCT supaya takdela haru sangat nak beratur ambik boarding pass itu. "Kan saya dah cakap, kena pegi awal takut tiba-tiba ada problem..." Yayyy...menang kat situ (ye, saye sukaaaa~!!! Heheheheh).
 |
| Sengal pada pukul 5 pagi |
 |
| Errrr... |
Selain daripada itu, saya telah pulang ke KT for my cousin's engagement. It was Chinese New Year, so I had my nieces and nephews around. Took some wacky pictures (as always haha) of my husband. Mari gelak sama-sama :D
 |
| Tak pasti adegan apa :P |
 |
| Double-nostrils action? |
Owh yeah, I did my cousin's make up. Since I'm not a pro, I did the best I could. I know it's kind of late but what the heck. The theme was pink and grey.
 |
| Crazy cousins :P |
 |
| Some closeups |
 |
| Forgot to try another angle pfffttttt |
I guess that's all for now. I made some onde-onde just now. Will be posting the recipe next. Tata!
2 comments:
penyek idung nahar mu tenyeh ngan spek...kuikuikui...
kak ti : dok tenyeh ponggggg :P
Post a Comment